את הרי יודעת מה נכון לך לאכול
אז למה את עדיין לא מצליחה
לאכול כמו שאת באמת רוצה?
את מסיימת יום נוסף בו שוב
לא אכלת כמו שתכננת
ולא כי את לא יודעת מה טוב לך
להפך! את יודעת בדיוק
אבל אז מגיע הרגע של הפיתוי/ העייפות/ הרעב
ואת לא מצליחה לבחור נכון
והפער הזה בין מה שאת יודעת
לבין מציאות חייך
כל כך מתסכל וחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב.
והקול הפנימי החוזר של
״הייתי צריכה לאכול אחרת״
ואתחיל לדאוג לעצמי ממחר - מחר יום חדש!
אבל המחר שלך נראה אותו הדבר בדיוק
ואת מרגישה לכודה.
והיו תקופות בהן הצלחת להחזיק את זה
בניקוי שעשית לפני כמה שנים-
זה ממש עבד לך לתקופה.
ואז הכל התפרק
אולי כי הדרך היתה מלאה באיסורים וחוקים ובמאבק עם הגוף
שלא שרדו את הקצב שלך, את הסביבה שלך?
לופ של הכל או כלום - או שאת שומרת ומרגישה טוב
או שאת בשחרור מוחלט שמביא תחושת כובד בגוף ואכזבה מעצמך.
אם זה נשמע לך מוכר?
בדיוק בשבילך יצרתי את הבית התזונתי של דואגת לעצמי
אולי קיבלת תפריט וחוקים
אבל את זקוקה גם לדרך
שתעזור לך ליישם
בלי מאבק ובלי רגשות אשם
זה הזמן שלך להפסיק להרגיש שהאוכל שולט בך ללמוד לאכול מתוך בחירה ולא מתוך דחף.
לקבל תפריט או רשימות אסור/מותר זה לא מספיק –
כי ברגע שהתפריט פוגש את החיים האמיתיים, עם כל האילוצים וההפתעות,
את מוצאת את עצמך מתאמצת מדי כדי להצליח- ואז זה פשוט לא מחזיק מעמד…
כנטורופתית, מהר מאוד הבנתי שהתיאוריה לבדה לא מספיקה.
זה לא מספיק לדעת מה “בריא” – את זה כולנו יודעות
ועדיין, יום אחרי יום, אנחנו נאבקות: בגוף, ברעב, בחשקים… ובסוף – לא מצליחות.
כשאנחנו נאבקות – הגוף מתנגד. וזה אף פעם לא מחזיק לאורך זמן.
השינוי האמיתי שלך מתחיל:
✔ כשאת מבינה איך לעבוד עם הגוף, במקום להילחם בו.
✔ כשאת יודעת איך ליצור תחושת שובע אמיתית, ולא להשען רק על כוח הרצון.
✔ כשאת מוציאה מהמשחק את המזונות שמרעיבים אותך.
בדיוק בשביל אלה נוצרה הדרך של דואגת לעצמי:
✔ תלמדי איך להזין את הגוף בדיוק לצרכים שלך – לגיל, לבריאות ולרגישויות שלך.
✔ מה משבש את תחושת השובע שלך
✔ איך לאזן רמות סוכר בכל ארוחה ולהימנע מנפילות אנרגיה
✔ איך לפתח גמישות מטבולית שמאפשרת לך שליטה והתמדה בלי מאבק.
✔ איך להתאים כל ארוחה למציאות שלך – גם כשהיא לא משתפת פעולה.
✔ איך להתארגן נכון בלי להשתקע במטבח
✔ איך להמשיך להנות מאוכל טעים! ולהיות בתחושת שפע.
זו לא עוד דיאטה – זו הדרך להחזיר לעצמך תחושת שליטה וחופש . רוצה להתחיל?
לאחר לידת ביתי ניסיתי מגוון רחב של דיאטות ונטורופתים שונים ולא הצלחתי להתמיד בתפריט מסודר.
היה לי ידע מוקדם מלימודי נטורופתיה אך משהו היה חסר לי ביישום.
אחרי ששמעתי על התוכנית ״דואגת לעצמי״ החלטתי להצטרף ולנסות.
קסם לי שאין תפריט ספציפי שצריך לעמוד בו,
אלא עקרונות מוגדרים שעל פיהן אני יכולה להרכיב את התפריט לעצמי.
עקרונות שיכולים לאפשר לי גמישות וחופש יחד עם דרך תזונתית סדורה וברורה.
הליווי הצמוד של חגית אפשר לי להטמיע את העקרונות בחיי היום יום וסיפק לי
מוטיבציה כל פעם מחדש להמשיך ולבחור בעצמי ובבריאות שלי .
תוך זמן קצר התחלתי להרגיש שינוי. הנפיחות ירדה, העייפות נעלמה ורמות האנרגיה עלו .
החשק למתוק פחת משמעותית ככל שהתמדתי עם המתוק מאזן.
התחלתי לקבל מחמאות על כך שירדתי במשקל למרות שלא נשקלתי.
למדתי לייצר תחושת שובע איכותית ללא תחושת צמצום או רעב.
להיפך, תוך תחושה של שפע . ועם חוברת מתכונים מלאה ברעיונות והשראה.
אני ממליצה לכל מי שרוצה להרגיש טוב, להבין איך להרגיש מאוזנת שבעה ובריאה ללא תחושת ויתור וצמצום, לכל מי שרוצה לקחת אחריות על הבריאות שלה- להצטרף לתוכנית דואגת לעצמי . אני ממש שמחה שעשיתי זאת .
חן פררו.
למי התהליך מתאים?
✔ לנשים שרוצות ללמוד
לאכול מבחירה ולא מדחף!
✔ לנשים בגיל המעבר שמרגישות שהגוף
שלהן השתנה והן רוצות להבין איך
לאכול נכון ולרדת במשקל
✔ לנשים שרוצות להבין איך לבנות
תחושת שובע ולשלוט על חשקים
בלי להשקל ולספור קלוריות
✔ לנשים שנמאס להן מדיאטות,
מחוקים נוקשים ומתחושת כישלון תמידית
✔ לנשים שמבקשות לטפל
בתסמיני חוסר איזון הורמונלי נשי
מערכת עיכול/גיל המעבר/מיגרנות/אקנה/ השמנה/ טריגליצרידים וכולסטרול ועוד.
✔ לנשים שרוצות דרך פשוטה, טבעית
וגמישה לאכילה בריאה
המחיר♥
1890 ש״ח
ניתן לחלק ל4 תשלומים שווים
של 470 ש״ח
לשיחת התאמה אישית וללא כל התחייבות:
נעים לי להכיר
חגית לוטן.
למדתי לא מעט בחיים—עבודה סוציאלית, עיצוב גרפי, נטורופתיה, הרבליזם קליני
אבל השיעור הכי משמעותי שלי הגיע מתוך החיים עצמם.
אני נשואה לאיש צבא שלא נמצא בבית,
אמא לארבעה, חיה את האתגרים של אישה עצמאית שצריכה לדאוג להכל.....
ולפעמים שוכחת לדאוג לעצמה.
אני יודעת איך זה להרגיש מותשת, לדעת בראש מה נכון אבל לא להצליח ליישם
להתחיל שוב ושוב תהליכים שלא באמת מחזיקים לאורך זמן.
חוויתי את זה גם בקליניקה שלי, אינספור נשים חכמות ומצליחות שנתקעו בדיוק באותו המקום
מבינות מה צריך לקרות, אבל לא מצליחות להפוך את זה לדרך חיים.
לכן יצרתי את “דואגת לעצמי”—שיטה שהיא לא דיאטה
אלא דרך חכמה וגמישה לעבוד עם הגוף במקום להילחם בו.
כי איזון אמיתי לא מגיע ממספרים על המשקל או מתפריטים קשיחים,
אלא מהבנה עמוקה של איך לייצר תחושת שובע,
איך לזהות מה הגוף באמת צריך כדי להרגיש טוב, ואיך סוף סוף לגשר על הפער
בין לדעת מה נכון לבין להצליח לחיות את זה באמת.
אם ניסית הכל ועדיין מרגישה שאין לך דרך ברורה שתוכלי להתמיד בה,
אני כאן כדי להראות לך שאפשר אחרת.
בוגרות התוכנית ״דואגת לעצמי״ משתפות:
חופית גבאי דהאן, רחובות
אמא לשלוש, עורכת דין
חגית היקרה,
את מדהימה ובעלת חזון ויכולת מדהימה לסחוף אחרייך!
יצרת שיטה שעובדת! אני מבינה איך לאכול נכון,
איך לשלוט על החשקים שלי למתוק!
אני מצליחה להתמיד!
תודה על הדרך, על הסבלנות, על הליווי האישי!
בתקופה סופר משמעותית הצלחתי להבין איך נכון לי לאכול ולייצר שגרת חיים בריאה עליה חלמתי מזה שנים.
למדתי לאהוב את עצמי ולשים את עצמי במקום הראשון!
ל״דאוג לעצמי״ באמת!
תודה רבה!
לין פאדני, סינגפור
אמא לשלושה, רקדנית ומורה לפילאטיס
חגית יקרה, אין לתאר כמה למדתי ושיניתי בתהליך בקליניקה!!!
אני כבר ארבע שנים בתוך עולם של תזונה בריאה וחשבתי שאני יודעת ומבינה, אבל...
בתוכנית ״דואגת לעצמי״ עם שפע של מתכונים והשראות, צללתי עוד לעולם של שפע והבנה מה אני מכניסה לגוף ואיך לאזן את עצמי הורמונלית.
שינית לי המון הרגלים שהזיקו לי וזה השג אדיר מבחינתי!
גם ירדתי 4 ק״ג עקשנים שניסיתי כבר תקופה ארוכה להוריד ללא הצלחה...
את נפלאה!
תודה, תודה, תודה!
טל שוסטר N.Y
אמא לארבעה, מנהלת בכירה בחברת השקעות
שמונה שבועות אינטנסיביים ומרתקים!! בליווי האישי של חגית המדהימה שהצליחה לשנות הרבה מההרגלים שמלווים אותי כבר שנים.
למדתי איך להפסיק את החשק הזה למתוק והמלחמה עם האוכל, ירדתי 4 ק״ג!
למדתי שאפשר לחיות בלי לחם ולא להרגיש רעבים. הבנתי שאפשר לסיים ארוחה בלי קינוח ואם משהו מתוק, אז כבר שיהיה בריא או מתוק מאזן של הקליניקה.
ובכלל, למדתי שאפשר לאכול בריא, להנות ולרדת את הכמה קילוגרמים המיותרים.
המתכונים פשוטים, ברורים וגם מתאימים גם לאמהות שעסוקות מאוד במהלך היום.
חגית, תודה על ליווי מדוייק שילווה אותי לתמיד!
ליאת שמחי, כרם מה״רל
אמא לארבעה, מעצבת פנים
אחרי 8 שבועות של תוכנית מטורפת בידע, סרטונים, הדרכות, חומר עיוני, שיחות אישיות ותמיכה ללא גבולות אני יכולה להגיד שהתחלתי שינוי תזונתי מדהים בזכותך!!! שפע הידע, המתכונים, ההנגשה של החומר הפכו את הלמידה והעמקה בנושא להרבה יותר משמעותית ובעיקר למדתי מה נכון עבורי בתהליך הזה! כמה שידעתי הבנתי בזכותך שאני לא מספיק יודעת, פתחת אצלי ואצל משפחתי צוהר חדש לעולם בריא ומגוון יותר ואין ספק שבזכות השינוי שאני עשיתי ... הצלחתי להדביק גם חלק מבני הבית. בטוחה שאצעד בביטחה בדרך החדשה ישנה
ואני , ממליצה לכל מי שרוצה להבין, לדעת ולדייק מה טוב בשבילה יותר לקחת את הקורס המדהים שייצרת לנו![]()
![]()
קרן רואש, נהריה
אמא לשלושה, עובדת סוציאלית
חגית אהובה💗
אני עדיין לא מסכמת ובטח ובטח שלא נפרדת.
הלב שלי מתרחב רק לשמוע אותך, קמתי כל בוקר בצמא ושקיקה להקשיב לדברייך וללמוד. עבורי את מקור לדאגה עצמית גם לגוף וגם לנפש. הידע שלך עצום והתוכנית שלך חכמה ומופלאה ( ואני מכירה תוכנית או שתיים😉) באף אחת לא למדתי כך לאזן תחושת שובע אמיתית.
תודה עלייך ועל השליחות שלך
אני פה כדי להשאר ומי יודע אולי עוד אגשים את החלום שלי ואלך ללמוד🙏🏻
♥️
דנה מדנס, תל אביב
אמא לשלושה, מנהלת מחלקה בשלטון המקומי
מסיימת דרך מעשירה בידע סופר חשוב לחיים, כל כך שמחה שהחלטתי לדאוג לעצמי ולהירשם לתכנית, להבין מה נכון לאכול, מה בריא לי ולמשפחה. הצלחתי ליישם הרגלים חדשים וקלים!!!
להוריד במשקל!!
ובעיקר להנות מתחושת אנרגיה שלא הרגשתי כבר המון זמן! ממליצה בחום !!
רחל ברנדון, טבעון
יועצת עסקית
רוצה להגיד לך תודה ענקית!
ניסיתי לא מעט דיאטות והיה קשה להתמיד. כי הייתי רעבה / כי התחשק לי מתוק / כי ההכנה של האוכל היתה מסובכת. חשבתי שרק זו הדרך לאכול בריא ולרדת במשקל. ואז גיליתי אותך. אין הגבלה על כמויות, אני שבעה, יש מלא מתכונים קלים, מהירים וטעימים למות. אני נהנית מהאוכל, קל לי להכין אותו. אין לי כבר חשק למתוק, אבל תמיד יש לי מתוק "חוקי" בסביבה למקרה הצורך ואני פחות רעבה. אין לי בכלל חשק לשוקולד או ממתקים.
תוך חודש ירדתי 2 קילו (הייתי במגמת עליה ובזמן האחרון כששמרתי, המקסימום שהצלחתי לעשות זה לשמור על הקיים). חוץ מזה, שמתי לב שאני הרבה יותר ערנית במחצית השניה של היום. בעבר ממש היה לי קשה בשעות האלו.
בקיצור לא רק אני מודה לך גם הגוף שלי מודה לך...
סיגל לב ארי , עין איילה
אמא לארבעה, מטפלת בתנועה
חגית, רוצה להגיד תודה לך ותודה עלייך.
נכנסתי לתוכנית עם חשש מהעיסוק באוכל, אבל אחרי שיחה איתך הרגשתי קצת יותר בטוחה.
רציתי לייצר שינויים בתזונה שלי מתוך תקווה לערנות, פחות נפיחות בבטן ובריאות.
אני אוכלת אוכל ביתי, לא שותה מיצים, מקפידה על גיוון ועל כן הייתי בטוחה שהתזונה שלי פיקס!
אבל כנראה שפחות הבנתי..
שבוע ההכנה שעשית היה כלכך חשוב ומאפשר, המצגות ההרמוניות והמעוצבות עשו את שלהן והתכנים הכתובים+סרטוני הוידאו, הרגיעו עוד יותר.
הליווי בנוי בחכמה ובהדרגה שעזרה לי, לקבל ולבסס את השינוי ואכן מדובר בשינוי משמעותי עבורי.
הזמינות שלך לשאלות עזרה לי והתוכן והידע נתנו לי רוח גבית מדהימה!
אני כל כך מודה לך שנכנסתי לליווי, למדתי המון ובהנאה, אני ממשיכה בדרך בידיעה שתמיד אני יכולה להמשיך ולהתייעץ איתך.
אני ממליצה על הדרך המדהימה שלך לכל אחת!
רוני שלג, תל אביב
סטודנטית לפסיכולוגיה
ואיתן הגעתי אלייך לקליניקה הנטורופתית ולתוכנית..
את הפכת לי את כל מה שחשבתי שאני יודעת...
ובזכותך לגמרי, גיליתי עולם! עולם של אוכל טעים בלי ספירות, חישובים התנפלויות...
אני מצליחה לאכול בריא למרות שאין לי זמן בכלל ואין לי אכילה רגשית בלילה (אני מבינה עכשיו למה היתה לי!)
ויש לי, מחזורים סדירים שמעולם לא היו לי עד שהגעתי אלייך.
עור פנים חלק והכי חשוב- תחושה של אנרגיה מדהימה.
תודה ענקית על הדרך ועל הידע העצום שלמדתי בזכותך.
אם המשכת וקראת עד כאן
אני מאמינה שאת מבינה
שיש כאן אפשרות אמיתית ואחרת
אולי אנחנו מתאימות לצעוד יחד?
הנשים שצועדות איתי הן נשים סקרניות/עצמאיות/ לומדות
חשוב לי לשוחח איתך לפני הרישום:
להתחיל להכיר אותך אישית ולענות על כל השאלות שבטח יש לך.
שיחה כזו גם תאפשר לי לבדוק את ההתאמה
שלנו, זו לזו.
המחיר♥
1890 ש״ח
ניתן לחלק ל4 תשלומים שווים
של 470 ש״ח
לשיחת התאמה אישית וללא כל התחייבות:
שאלות חשובות שאני תמיד נשאלת:
האם התוכנית קבוצתית?
התוכנית היא תוכנית ליווי אישית הכוללת לצד הליווי הדיגיטלי גם פגישות אישיות (זום או פרונטלי)
כי אין תזונה אחת שמתאימה לכולן.
אני ״לומדת אותך״,
מדייקת לך בהתאם- למערכת העיכול שלך, לבדיקות הדם, למצב הרפואי שלך,
למחזור שלך, לשינה שלך, לתזונה הנוכחית שלך, לסדר היום שלך,
למה שאת אוהבת וזורם לך לאכול ועוד מגוון של דיוקים.
הדיוק האישי וההבנה שלך עושים את כל ההבדל.
האם התוכנית מתאימה לטבעוניות? לצמחוניות? לאוכלות בשר?
כן, מתאימה!
התוכנית מתאימה לכולן. התזונה מגוונת מאוד ושפע הוא ערך מרכזי מאוד בתהליך!
על כן כל אחת יכולה למצוא בדרך של דואגת לעצמי מגוון רחב וחגיגה של אוכל טעים.
אני עובדת רוב שעות היום מחוץ לבית האם התוכנית יכולה להתאים?
בטח, רוב הנשים אותן אני מלווה מאוד עמוסות!
עורכות דין, רופאות, אדריכליות, אמהות לקטנטנים, חיילות..
לא לוקח יותר זמן להכין אוכל בריא- נקודה.
וכיום יש שפע תזונתי אדיר גם לקנות וגם להכין
תוך מס׳ ד׳- חשוב להכיר אותו(:
וגם אני מאוד עמוסה, נטורופתית עמוסה, אמא לארבעה, נשואה לאיש צבא שלא נמצא בבית ואין
לי זמן לבשל(:
השינוי קורה כשאת מבינה איך לייצר ממש בקלות ארוחות מאזנות הורמונילית שגם זורמות עם סדר היום שלך וגם טעימות לך.
אני חושבת שאני אוכלת בריא ועדיין לא מצליחה לרדת במשקל . האם הליווי יכול לעזור לי לרדת?
כשאת רוצה לרדת במשקל חשוב להתייחס למגוון רחב מאוד של דיוקים-
זמני האכילה שלך, הרכב הארוחה, היציאות, איכות השינה, בדיקות הדם שלך, דיאטות עבר,
הרגלי התנועה שלך ועוד…
את כל הדיוקים הללו אני יודעת לעשות בשיתוף עם הנשים אותן אני מלווה על מנת להגיע לתוצאות אותן את מבקשת.
אני אוהבת לאכול! אוהבת להיות ספונטנית,
ומבחינתי אוכל הוא בילוי ושמחת חיים ואני מפחדת לאבד את זה.
האהבה לאוכל היא אנרגיית החיים, היא בריאות-
ואני נהנית הרבה יותר לאכול מהרגע שהבנתי איך להכין לעצמי ארוחות שהן גם טעימות לי וגם מאזנות את הגוף שלי.
כן! יש עולם של מתוק מאזן הורמונלית, של אוכל שטעים לי, מספק אותי מאוד וגם גורם לי להרגיש טוב!
בלי הנאה וסיפוק אמיתי מהטעמים והאוכל שלנו - אי אפשר להפוך את הדרך של דואגת לעצמי לאורח חיים.
אני מרגישה שאני לא שולטת בשעות הערב באכילה שלי, מכניסה לגוף מה שיש במקרר
ממש בחוסר שליטה ומתוך חשק מטורף למתוק. איך אפשר לעזור לי?
נשים רבות מגיעות לקליניקה הנטורופתית של דואגת לעצמי כשהן מתארות תחושת חוסר שליטה
אל מול האוכל שלהן ובעיקר בערב.
זה מאוד הגיוני כשאת מבינה את המשחק ההורמונלי המשוגע שמזונות רבים בתזונה המערבית גורמים לך.
יש המון מזונות ושילובים ממכרים שמוציאים אותנו מהאיזון המבורך שלנו.
כשאת מבינה איך לייצר איזון הורמונלי איכותי בארוחות שלך,
את לא מאמינה איך הצורך הבלתי נשלט במתוק/ מלוח/ בצקים אחרי צהריים - נעלם!
זה לא פלא- זה איזון הורמונלי!
אם יהיו לי שאלות אלייך במהלך התהליך- אני אוכל לשאול?
כן וזה יהיה מבורך(:
הליווי האישי הוא ערך מרכזי בקליניקה.
אני כאן בשבילך ולצידך.
נותנת מענה על כל שאלה ונמצאת איתך בקשר יומיומי.
שינוי תזונתי הוא שינוי מורכב, דורש התאמה, דיוק, לכל אורך הדרך. אני נמצאת איתך.
אני מפחדת להכשל שוב, ניסיתי כל כך הרבה פעמים
ואני לא מאמינה שאוכל להתמיד באכילה שנכונה לי.
אני מכירה את החשש הזה והוא הגיוני.
אני גם מבינה שכשאת בוחרת ליווי את משקיעה בו המון אנרגיות וחשוב שהוא יהיה מדוייק לך ולצורך שלך.
יעידו עשרות נשים איתן שוחחתי שיחת הכרות והתאמה לפני תחילת התהליך
ובדקתי היטב, שאכן תהליך הליווי הנטורופתי של דואגת לעצמי מתאים ומדוייק להן.
זה לא תמיד מתאים- יש נשים שאני מפנה למטפלים אחרים תוך הסבר מפורט מדוע.
מליווי של עשרות נשים להצלחה חשוב לי שתדעי שההצלחה שלך בתהליך, היא גם ההצלחה שלי,
בלי לסמוך, להתקדם ולהאמין- נמשיך להרגיש תסכול וייאוש.
ממליצה לך לקבוע איתי שיחת ייעוץ, לשאול את כל השאלות ולהחליט בהתאם.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר