את עייפה כל הזמן
את מרגישה כבדה ונפוחה
הבטן לא רגועה
בא לך רק מתוק...
והמשקל תקוע!
כי את לא מצליחה באמת לשלוט
על מה שאת אוכלת
אין טעם להלחם בגוף שלך
את לא תשיגי שום מטרה.
הסוד שלך נמצא בהבנה
איך לפעול בזרימה עם הגוף ולא נגדו.
את יודעת שהגעת לגיל שבו
מגיע לך ללמוד
לדאוג לעצמך באמת!
לרדת במשקל
להרגיש קלילה וצעירה יותר
אנרגתית
רגועה
ללא נפיחות וכאבי בטן
וללא תחושת דיאטה
ברור לך שאת זקוקה לשינוי
הגוף צועק לך!
אבל באותה הנשימה
את כבר יודעת- שדיאטה היא כבר לא הפתרון בשבילך.
״פעם כשעליתי במשקל - סתמתי את הפה לכמה ימים וירדתי. עכשיו? אני כבר לא שולטת בזה״
״אני מרגישה תחושת חוסר נוחות בגלל העלייה במשקל והנפיחות בבטן בשנתיים האחרונות-
לא נוח לי במכנסיים - אני יכולה לקנות מידה גדולה יותר אבל אני לא רוצה!״
״ עשיתי 16-8, למשך תקופה זה עזר ואז הפסיק. חזרתי לאותה תקיעות במשקל״
״יש לי כוח רצון עם דברים אחרים! עם אוכל- קשה לי״
מה יקרה לך ב21 יום הקרובים?
♥ את תלמדי לדייק את התזונה שנכונה לך בגיל המעבר.
♥ תדעי לייצר תחושת שובע איכותית שתחזיק איתך לאורך שעות.
♥ תזיני את הגוף שלך, במה שמדוייק לו בתקופת גיל המעבר
♥ תרחיקי ממך אוכל שמשבש את תחושת השובע שלך
ותצליחי לייצר אורח חיים זורם שאפשר בקלות להתמיד בו.
מזמינה אותך
לדאוג לעצמך
ולהבין איך להחזיר אלייך
את השליטה
בגוף שלך
תוך 21 ימים בלבד!
גיל המעבר משנה את חוקי המשחק
- רגישות מוגברת במערכת העיכול, פתאום נפיחות, חוסר נוחות וכבדות שלא הכרת
- תחושת עייפות כרונית- את עייפה כבר מהבוקר, אפילו אחרי שינה טובה!
- עלייה במשקל- גם כשאת אוכלת ״בריא״ המשקל תקוע! הכל לוחץ ולא נעים.
- תחושת רעב לאורך היום ותשוקה למתוק במיוחד בשעות אחה״צ והערב
-השינה לא רציפה- את מתעוררת לפנות בוקר ולא מצליחה להרדם
השיטה של
דואגת לעצמי
תיתן לך מענה מדוייק ואישי
♥ את תלמדי לדייק את התזונה שנכונה לך בגיל המעבר- כדי לספק לגוף את האנרגיה בלי לוותר על הטעם והאוכל שאת אוהבת.
♥ איך לייצר תחושת שובע איכותית שתחזיק איתך לאורך שעות, תפחית חשקים ותמנע אכילה רגשית
♥ מה יכול לעזור לגוף שלך להפחית רמות סטרס ולשחרר משקל
♥ איך להתמיד מתוך חווית שפע, סיפוק ותחושה שאת מצליחה להתמיד בדרך.
בעוד 21 ימים-
החשק למתוק יעלם
העייפות תתפוגג
והמשקל יתאזן ללא דיאטה.
תדאגי לעצמך
כי כשאת חזקה ובשליטה
כל המשפחה מרוויחה איתך.
- מה מחכה לך בתהליך?
♥
ֿ תלמדי לאזן את רמות הסוכר בכל ארוחה-
דרך מבוססת מחקרית להפחתת חשק למתוק,
בלי להלחם בגוף ובלי דיאטות!
♥
תכירי תחושת שובע אמיתית- תלמדי להרכיב בקלות ארוחות
שמשאירות אותך שבעה ומסופקת למשך שעות
♥
תרדי במשקל בלי לספור קלוריות- כשהגוף מאוזן, אין קפיצות ברמות הסוכר,
שריפת שומן קורת באופן טבעי ובלי תחושת חוסר.
♥
תרגישי יותר אנרגתית ופחות עייפה! שנת הלילה תשתפר
והאנרגיות שלך יחזרו.
♥
פחות נפיחות, כאבי בטן- תביני איך לנהל
את מערכת העיכול שלך בגיל המעבר
איך התהליך מתנהל?
21 ימים של דאגה עצמית מסודרת
ובליווי צמוד שלי
שיגרום לך להצליח
מתחילות ב: פגישה אישית בת 40 דקות
לפני הפגישה יישלח אלייך שאלון הקלינקה למיקוד הפגישה . אם יש בדיקות דם מן השנה האחרונה הם יצורפו לדיוק מקסימלי.
אני אאבחן ואדייק לך תזונה מותאצת אישית ולאורך כל התהליך- אני איתך בליווי צמוד בווטסאפ.
ספר מתכונים - מחולק על פי סדר היום שלך, מלא באופציות קלילות ומגוונות מתוך השיטה
וכולל מתכונים יחודיים של מתוק מאזן. את תגלי שאוכל שמאזן אותך יכול להיות טעים ומשביע! ולא צריך להשתקע במטבח!
רשימת קניות מסודרת- עושה סדר!!! כדי שתלמדי איך להתארגן בקלות ובמהירות ובלי חוסר אונים וזה קורה כשאת מבינה מה חשוב שיהיה במזווה שלך במיוחד כשאין לך זמן!
אתר תוכן מסודר- פשוט לצפייה מכל מקום וזמן - עם שיעורים יומיים מדוייקים ופרקטיים שילמדו אותך שיטה סדורה להתאזן הורמונלית בגיל המעבר ולהפחית אכילה רגשית.
מסר יומי ממני אלייך- מחזיק אותך במוטיבצית שיא, מבסס את ההבנה כיצד הגוף שלך פועל הורמונלית ומחזק את הדרך.
בעוד 21 יום
את יכולה להחזיר את השליטה בתזונה שלך
חזרה אלייך!
להיפרד מהנפיחות, נפילות העייפות, מתחושת הכבדות בגוף
להיפרד מהחשקים למתוק, חוסר השליטה על האכילה ותחושת האשמה
תצליחי לאזן משקל ולהתמיד
נעים להכיר,
חגית לוטן, נשואה לנדב ואמא לארבעה.
נטורופתית N.D
הרבליסטית קלינית
עובדת סוציאלית בוגרת האוניברסיטה העברית
ומעצבת גרפית בוגרת שנקר.
את הדרך התזונתית
של דואגת לעצמי-
יצרתי מתוך אתגרי החיים עצמם-
הקליניקה הנטורופתית, היומיום הקשוח
וההבנה הכלכך ברורה
שבלי הכלים ליישום
התכלס
של התזונה שמדוייקת לך-
זה פשוט לא יקרה.
בוגרות התוכנית ״דואגת לעצמי״ משתפות:
חופית גבאי דהאן, רחובות
אמא לשלוש, עורכת דין
חגית היקרה,
את מדהימה ובעלת חזון ויכולת מדהימה לסחוף אחרייך!
יצרת שיטה שעובדת! אני מבינה איך לאכול נכון,
איך לשלוט על החשקים שלי למתוק!
אני מצליחה להתמיד!
תודה על הדרך, על הסבלנות, על הליווי האישי!
בתקופה סופר משמעותית הצלחתי להבין איך נכון לי לאכול ולייצר שגרת חיים בריאה עליה חלמתי מזה שנים.
למדתי לאהוב את עצמי ולשים את עצמי במקום הראשון!
ל״דאוג לעצמי״ באמת!
תודה רבה!
לין פאדני, סינגפור
אמא לשלושה, רקדנית ומורה לפילאטיס
חגית יקרה, אין לתאר כמה למדתי ושיניתי בתהליך בקליניקה!!!
אני כבר ארבע שנים בתוך עולם של תזונה בריאה וחשבתי שאני יודעת ומבינה, אבל...
בתוכנית ״דואגת לעצמי״ עם שפע של מתכונים והשראות, צללתי עוד לעולם של שפע והבנה מה אני מכניסה לגוף ואיך לאזן את עצמי הורמונלית.
שינית לי המון הרגלים שהזיקו לי וזה השג אדיר מבחינתי!
גם ירדתי 4 ק״ג עקשנים שניסיתי כבר תקופה ארוכה להוריד ללא הצלחה...
את נפלאה!
תודה, תודה, תודה!
טל שוסטר N.Y
אמא לארבעה, מנהלת בכירה בחברת השקעות
בסיום תהליך משמעותי!! בליווי האישי של חגית המדהימה שהצליחה לשנות הרבה מההרגלים שמלווים אותי כבר שנים.
למדתי איך להפסיק את החשק הזה למתוק והמלחמה עם האוכל, ירדתי 4 ק״ג!
למדתי שאפשר לחיות בלי לחם ולא להרגיש רעבים. הבנתי שאפשר לסיים ארוחה בלי קינוח ואם משהו מתוק, אז כבר שיהיה בריא או מתוק מאזן של הקליניקה.
ובכלל, למדתי שאפשר לאכול בריא, להנות ולרדת את הכמה קילוגרמים המיותרים.
המתכונים פשוטים, ברורים וגם מתאימים גם לאמהות שעסוקות מאוד במהלך היום.
חגית, תודה על ליווי מדוייק שילווה אותי לתמיד!
ליאת שמחי, כרם מה״רל
אמא לארבעה, מעצבת פנים
אחרי תוכנית מטורפת בידע, סרטונים, הדרכות, חומר עיוני, שיחות אישיות ותמיכה ללא גבולות אני יכולה להגיד שהתחלתי שינוי תזונתי מדהים בזכותך!!! שפע הידע, המתכונים, ההנגשה של החומר הפכו את הלמידה והעמקה בנושא להרבה יותר משמעותית ובעיקר למדתי מה נכון עבורי בתהליך הזה! כמה שידעתי הבנתי בזכותך שאני לא מספיק יודעת, פתחת אצלי ואצל משפחתי צוהר חדש לעולם בריא ומגוון יותר ואין ספק שבזכות השינוי שאני עשיתי ... הצלחתי להדביק גם חלק מבני הבית. בטוחה שאצעד בביטחה בדרך החדשה ישנה
ואני , ממליצה לכל מי שרוצה להבין, לדעת ולדייק מה טוב בשבילה יותר לקחת את הקורס המדהים שייצרת לנו![]()
![]()
קרן רואש, נהריה
אמא לשלושה, עובדת סוציאלית
חגית אהובה💗
אני עדיין לא מסכמת ובטח ובטח שלא נפרדת.
הלב שלי מתרחב רק לשמוע אותך, קמתי כל בוקר בצמא ושקיקה להקשיב לדברייך וללמוד. עבורי את מקור לדאגה עצמית גם לגוף וגם לנפש. הידע שלך עצום והתוכנית שלך חכמה ומופלאה ( ואני מכירה תוכנית או שתיים😉) באף אחת לא למדתי כך לאזן תחושת שובע אמיתית.
תודה עלייך ועל השליחות שלך
אני פה כדי להשאר ומי יודע אולי עוד אגשים את החלום שלי ואלך ללמוד🙏🏻
♥️
דנה מדנס, תל אביב
אמא לשלושה, מנהלת מחלקה בשלטון המקומי
מסיימת דרך מעשירה בידע סופר חשוב לחיים, כל כך שמחה שהחלטתי לדאוג לעצמי ולהירשם לתכנית, להבין מה נכון לאכול, מה בריא לי ולמשפחה. הצלחתי ליישם הרגלים חדשים וקלים!!!
להוריד במשקל!!
ובעיקר להנות מתחושת אנרגיה שלא הרגשתי כבר המון זמן! ממליצה בחום !!
רחל ברנדון, טבעון
יועצת עסקית
רוצה להגיד לך תודה ענקית!
ניסיתי לא מעט דיאטות והיה קשה להתמיד. כי הייתי רעבה / כי התחשק לי מתוק / כי ההכנה של האוכל היתה מסובכת. חשבתי שרק זו הדרך לאכול בריא ולרדת במשקל. ואז גיליתי אותך. אין הגבלה על כמויות, אני שבעה, יש מלא מתכונים קלים, מהירים וטעימים למות. אני נהנית מהאוכל, קל לי להכין אותו. אין לי כבר חשק למתוק, אבל תמיד יש לי מתוק "חוקי" בסביבה למקרה הצורך ואני פחות רעבה. אין לי בכלל חשק לשוקולד או ממתקים.
תוך חודש ירדתי 2 קילו (הייתי במגמת עליה ובזמן האחרון כששמרתי, המקסימום שהצלחתי לעשות זה לשמור על הקיים). חוץ מזה, שמתי לב שאני הרבה יותר ערנית במחצית השניה של היום. בעבר ממש היה לי קשה בשעות האלו.
בקיצור לא רק אני מודה לך גם הגוף שלי מודה לך...
סיגל לב ארי , עין איילה
אמא לארבעה, מטפלת בתנועה
חגית, רוצה להגיד תודה לך ותודה עלייך.
נכנסתי לתוכנית עם חשש מהעיסוק באוכל, אבל אחרי שיחה איתך הרגשתי קצת יותר בטוחה.
רציתי לייצר שינויים בתזונה שלי מתוך תקווה לערנות, פחות נפיחות בבטן ובריאות.
אני אוכלת אוכל ביתי, לא שותה מיצים, מקפידה על גיוון ועל כן הייתי בטוחה שהתזונה שלי פיקס!
אבל כנראה שפחות הבנתי..
שבוע ההכנה שעשית היה כלכך חשוב ומאפשר, המצגות ההרמוניות והמעוצבות עשו את שלהן והתכנים הכתובים+סרטוני הוידאו, הרגיעו עוד יותר.
הליווי בנוי בחכמה ובהדרגה שעזרה לי, לקבל ולבסס את השינוי ואכן מדובר בשינוי משמעותי עבורי.
הזמינות שלך לשאלות עזרה לי והתוכן והידע נתנו לי רוח גבית מדהימה!
אני כל כך מודה לך שנכנסתי לליווי, למדתי המון ובהנאה, אני ממשיכה בדרך בידיעה שתמיד אני יכולה להמשיך ולהתייעץ איתך.
אני ממליצה על הדרך המדהימה שלך לכל אחת!
רוני שלג, תל אביב
סטודנטית לפסיכולוגיה
ואיתן הגעתי אלייך לקליניקה הנטורופתית ולתוכנית..
את הפכת לי את כל מה שחשבתי שאני יודעת...
ובזכותך לגמרי, גיליתי עולם! עולם של אוכל טעים בלי ספירות, חישובים התנפלויות...
אני מצליחה לאכול בריא למרות שאין לי זמן בכלל ואין לי אכילה רגשית בלילה (אני מבינה עכשיו למה היתה לי!)
ויש לי, מחזורים סדירים שמעולם לא היו לי עד שהגעתי אלייך.
עור פנים חלק והכי חשוב- תחושה של אנרגיה מדהימה.
תודה ענקית על הדרך ועל הידע העצום שלמדתי בזכותך.
אם המשכת וקראת עד כאן,
אני מאמינה שאת מבינה
שיש כאן אפשרות אמיתית ואחרת
אולי אנחנו מתאימות לצעוד יחד?
הנשים שצועדות איתי הן נשים סקרניות/עצמאיות/ לומדות
חשוב לי לשוחח איתך לפני הרישום:
להתחיל להכיר אותך אישית ולענות על כל השאלות שבטח יש לך.
שיחה כזו גם תאפשר לי לבדוק את ההתאמה
שלנו, זו לזו.
לשיחת התאמה אישית וללא כל התחייבות:
שאלות חשובות שאני תמיד נשאלת:
האם התוכנית קבוצתית?
התוכנית היא תוכנית ליווי אישית הכוללת לצד הליווי הדיגיטלי גם פגישה אישית (זום או פרונטלי)
כי אין תזונה אחת שמתאימה לכולן.
אני ״לומדת אותך״,
מדייקת לך בהתאם- למערכת העיכול שלך, לבדיקות הדם, למצב הרפואי שלך,
למחזור שלך, לשינה שלך, לתזונה הנוכחית שלך, לסדר היום שלך,
למה שאת אוהבת וזורם לך לאכול ועוד מגוון של דיוקים.
הדיוק האישי וההבנה שלך עושים את כל ההבדל.
האם התוכנית מתאימה לטבעוניות? לצמחוניות? לאוכלות בשר?
כן, מתאימה!
התוכנית מתאימה לכולן. התזונה מגוונת מאוד ושפע הוא ערך מרכזי מאוד בתהליך!
על כן כל אחת יכולה למצוא בדרך של דואגת לעצמי מגוון רחב וחגיגה של אוכל טעים.
אני עובדת רוב שעות היום מחוץ לבית האם התוכנית יכולה להתאים?
בטח, רוב הנשים אותן אני מלווה מאוד עמוסות!
עורכות דין, רופאות, אדריכליות, אמהות לקטנטנים, חיילות..
לא לוקח יותר זמן להכין אוכל בריא- נקודה.
וכיום יש שפע תזונתי אדיר גם לקנות וגם להכין
תוך מס׳ ד׳- חשוב להכיר אותו(:
וגם אני מאוד עמוסה, נטורופתית עמוסה, אמא לארבעה, נשואה לאיש צבא שלא נמצא בבית ואין
לי זמן לבשל(:
השינוי קורה כשאת מבינה איך לייצר ממש בקלות ארוחות מאזנות הורמונילית שגם זורמות עם סדר היום שלך וגם טעימות לך.
אני חושבת שאני אוכלת בריא ועדיין לא מצליחה לרדת במשקל . האם הליווי יכול לעזור לי לרדת?
כשאת רוצה לרדת במשקל חשוב להתייחס למגוון רחב מאוד של דיוקים-
זמני האכילה שלך, הרכב הארוחה, היציאות, איכות השינה, בדיקות הדם שלך, דיאטות עבר,
הרגלי התנועה שלך ועוד…
את כל הדיוקים הללו אני יודעת לעשות בשיתוף עם הנשים אותן אני מלווה על מנת להגיע לתוצאות אותן את מבקשת.
אני אוהבת לאכול! אוהבת להיות ספונטנית,
ומבחינתי אוכל הוא בילוי ושמחת חיים ואני מפחדת לאבד את זה.
האהבה לאוכל היא אנרגיית החיים, היא בריאות-
ואני נהנית הרבה יותר לאכול מהרגע שהבנתי איך להכין לעצמי ארוחות שהן גם טעימות לי וגם מאזנות את הגוף שלי.
כן! יש עולם של מתוק מאזן הורמונלית, של אוכל שטעים לי, מספק אותי מאוד וגם גורם לי להרגיש טוב!
בלי הנאה וסיפוק אמיתי מהטעמים והאוכל שלנו - אי אפשר להפוך את הדרך של דואגת לעצמי לאורח חיים.
אני מרגישה שאני לא שולטת בשעות הערב באכילה שלי, מכניסה לגוף מה שיש במקרר
ממש בחוסר שליטה ומתוך חשק מטורף למתוק. איך אפשר לעזור לי?
נשים רבות מגיעות לקליניקה הנטורופתית של דואגת לעצמי כשהן מתארות תחושת חוסר שליטה
אל מול האוכל שלהן ובעיקר בערב.
זה מאוד הגיוני כשאת מבינה את המשחק ההורמונלי המשוגע שמזונות רבים בתזונה המערבית גורמים לך.
יש המון מזונות ושילובים ממכרים שמוציאים אותנו מהאיזון המבורך שלנו.
כשאת מבינה איך לייצר איזון הורמונלי איכותי בארוחות שלך,
את לא מאמינה איך הצורך הבלתי נשלט במתוק/ מלוח/ בצקים אחרי צהריים - נעלם!
זה לא פלא- זה איזון הורמונלי!
אם יהיו לי שאלות אלייך במהלך התהליך- אני אוכל לשאול?
כן וזה יהיה מבורך(:
הליווי האישי הוא ערך מרכזי בקליניקה.
אני כאן בשבילך ולצידך.
נותנת מענה על כל שאלה בווטסאפ-
שינוי תזונתי הוא שינוי מורכב, דורש התאמה, דיוק, לכל אורך הדרך. אני נמצאת איתך.
אני מפחדת להכשל שוב, ניסיתי כל כך הרבה פעמים
ואני לא מאמינה שאוכל להתמיד באכילה שנכונה לי.
אני מכירה את החשש הזה והוא הגיוני.
אני גם מבינה שכשאת בוחרת ליווי את משקיעה בו המון אנרגיות וחשוב שהוא יהיה מדוייק לך ולצורך שלך.
יעידו עשרות נשים איתן שוחחתי שיחת הכרות והתאמה לפני תחילת התהליך
ובדקתי היטב, שאכן תהליך הליווי הנטורופתי של דואגת לעצמי מתאים ומדוייק להן.
זה לא תמיד מתאים- יש נשים שאני מפנה למטפלים אחרים תוך הסבר מפורט מדוע.
מליווי של עשרות נשים להצלחה חשוב לי שתדעי שההצלחה שלך בתהליך, היא גם ההצלחה שלי,
בלי לסמוך, להתקדם ולהאמין- נמשיך להרגיש תסכול וייאוש.
ממליצה לך לקבוע איתי שיחת ייעוץ, לשאול את כל השאלות ולהחליט בהתאם.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר